07 червня 2017

Натхнення з WOODchic від Валі Freedom


Всім привіт!
З вами знову, Валя Freedom.
Сьогодні я хочу показати Вам другий холст, який я зробила з дизайнерської посилочки від WOODchic  .
Це сама посилка. Краса!!!
Тут я так само використала трафарет Трафарет 637 і чіпборд, про які розповідала в попередньому пості.
Чіпборд "Флажки 2" я покривала пудрою для ембоссингу з глітером двох кольорів: рожевим і блакитним.
Чіпборд "Булавка" покривала дрібною срібною пудрою для ембоссингу в 2-3 шари, так, що шпилька вийшла ніби металева.
 А  Чіпборд рамку "Орбита большая"  покривала кракелюром від Ranger і потім додала трохи глітеру від ФД.
 
В цілому можу сказати, що мені дуже сподобалося працювати з матеріалами українського виробника! Обов'язково прикуплю собі ще! Що і вам рекомендую;))

 Ваша Валя Freedom

2 коментарі: