22 лютого 2017

Натхнення з Сherrylana designs від Флокси

Усім вітання! 
Сьогодні порція теплого та затишного натхнення зі штампами від Сherrylana designs
 і покажу вам його я, Марина (Флокса).
Напевне ви вже звернули увагу на набір штампів з вязаними елементами "Любовь греет" від Сherrylana designs. Я на нього запала при першому ж погляді. Мені дуже сподобалась сама ідея і виконання, а після натхненних робіт ДК я вже точно знала, що неодмінно хочу саме цей набір штампів)) Ще зауважу, що є можливість обрати найулюбленіші штампи та купити саме їх!
 Оця двозначність вислову "мы связаны" не давала мені спокою!

Штампи мене так надихнули, що я не могла зупинися і за один вечір створила серію з трьох листівок. Всі листівки виконані в техніці CAS (в перекладі - чисто і просто). Основу кожної листівки проклеїно глітерним скотчем в колір штампінгну.

Фіолетова листівка з  трьома шапочками, які розфарбовано та прикрашено глоссі і декоративними блискітками. Надпис "Любовь греет" - ембосинг срібною пудрою.

Блакитна листівка. Відштамповане та вирізане серце припіднято на двосторонній скотч. Основа задекорована імітацією вязки.



Срібно-мятна листівка найлаконічніша. Але мені вона наймиліша))
Серце також припіднято, надпис - ембосинг срібною пудрою.

Ну й на останок ще раз листівки разом.

Бажаю вам натхнення та гарного настрою!

Немає коментарів:

Дописати коментар