21 грудня 2016

Натхнення зі Скрапочкою від Євгенії Чунис

                                                                         Всім привіт!
          Сьогодні   творити з вами буду я, Євгенія Чунис!  А надихатиме нас  прекрасний чіпборд від нашого спонсора - scrapochka.

 В цьому році крафт  - мій фаворит, мені хотілось натуральності -  і ця ялиночка - просто втілення природної краси. Саме така величава красуня зазирає у вікно моєї майстерні :)



                                             А ці маленькі сніжинки так і просяться на мою долоню.
                                                                               
                                           Навіть негатив використала, не пропадати ж такій красі :)


               Друга листівочка зовсім інша, думаю, скрапери добре знають, що не завжди наші смаки збігаються зі смаками наших клієнтів чи критиків. Інколи, люди хочуть ніжності і      зефірності, раніше мені здавалась, що я її не люблю... а тепер розумію, що дуже люблю.
             Тут  я використала чіпик - граційний олень, фігурний розподілювач і сніжиночки.





Всі ці чіпики ви знайдете тут
Дякую, що надихались з нами .