30 вересня 2016

Натхнення з Мариною Архиповою та Вензеликом

Привіт-привіт!!! З вами Марина Архипова і Вензелик
Чи любите ви чипборд? Гадаю, що так, його не можливо не любити! Я вже не уявляю своїх альбомів без нього))) Це такий декор "зі змістом", він допомагае підкреслити ідею.
 Ось наприклад, потрібно було зробити альбом про перший шкільний рік одного чудового хлопчика. З мамою хлопчика ми вирішили, що перший і останній развороти будуть присвячені першому і останньому дзвонику відповідно, а три развороти всередені - це осінь-зима-весна. Таким чином, жодне фото не загубиться і всі події такого насиченного першого року навчання будуть задокументовані.
Альбом потрібно було зробити вкрай терміново, тож часу на пошук і замовлення "шкільної" коллекції паперу не було, я підібрала листи які могли б підійти, а шкільного відтінку надала їм за допомогою чіпборду.
Для декору я обрала:
Набір першокласника
Набір гарбузів (малих)
Набір кленових листочків
Для зими- Ялинку та Ковзани
Ялинка 03
Ковзани
А для весни- велосипед!
Велосипед
Поки чіп їхав до мене, я підготувалась, нарізала папір. Перший раз використовувала замість акварельки дизайнерский картон, мені сподобалось.
І ось такий в мене вийшов альбом, 22*16 см, на 5 разворотів і 56 фото. А ще в ньому є конверт і  5 додаткових кишеньок для фото.
Виглядає як справжній рюкзачок
Подивимось що всередені?
Перший разворот про Перше вересня, ще квітнуть квіти, але вже зовсім скоро полетять оранжеві листочки.
Разворот на 8 фото плюс кишенька для додаткових фотографій
 Другий разворот, осінній, на 10 фото і 2 кишеньки, в одному з них теги для розміщення  фотографій, а в іншому поки що маленький тежик для записів, але це теж місце для додаткових фото. Чіпборд пофарбувала оранжевим акрилом.
 Третій разворот - зима та Новий рік, 11 фото, а під одною раскладушкою ще й місткий конверт для додаткових фотографій.
 Тут чіпборд я пофарбувала білим акрилом
Четвертий разворот, він вийшов такий сонячний і радісний, шкільний рік добігає кінця і скоро вже "Ура!!! Канікули!"
10 фото і традиційна вже кишенька.
 Разворот про останній дзвоник, вміщує аж 16 фото, 9 з яких у книжечці на правій стріночці
 Ось такий "пухляш"
 Ще трохи обкладинки
Тут саме час попрощатись, але я затримую вас ще трішечки і покажу альбом, який я робила для своєї сім*ї і теж з чипом від Вензелика.
На обкладинці використала напис Happy та 2016.
А уж скільки того чіпу всередені))) покажу вам свій улюблений разворот, який цілком буде заповнений фотками нашого старшого сина.
А цей разворот з шейкером,
тут я використала чіп із морського набору, який залишився в мене від дитячого морського альбому, там його так багато, що вистачило всюди.
В мене зараз "альбомний період", за цей рік я зробила їх більше, ніж за 2 роки до того)))
Тож натхнення вам і багато вільного часу на улюбленне хоббі!
До зустрічі!
 Ваша Марина

<a></a>

2 коментарі: