19 серпня 2016

Натхнення від Вишневий Цвіт і WoodChiс

Вітаю, любі!
З вами Люда Вишневий Цвіт і чудовий чіпборд від WOODchic!
Я вам покажу парочку робіт, на які мене надихнув цей виробник!

 Перша робота - це яскравий морський альбом із колесом огляду. Як тільки я його побачила, зразу знала на якій роботі він має бути) Сам чіпборд виявився дуже міцним, біленьким, а про красу дизайнів я можу говорити вічно - це любов!



Зверху на колесі покритий блакитним ембосінгом напис Moment.

Колесо огляду зробило весь альбом якимось святковим, і взагалі воно мені подобається)))

Друга робота - дуже романтична, зроблена для моїх дорогих друзів на їхню другу річницю одруження!

Тут я використала Три серця, що символізують їх сім'ю, яка поки-що налічує трьох людей, та красиві Квіти.
Маю надію, вам моє натхнення сподобалося!)
Цілую!
Ваша Люда

8 коментарів:

  1. Люда, колесо обозрения словно создано для твоей обложки!)) цвет - это нечто!) просто и очень стильно) это мои любимые оттенки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую тобі! Вся робота була створена під нього, той момент коли матеріали справді надихають!

      Видалити
  2. Страничка волшебная) Такая тёплая и душевная)

    ВідповістиВидалити