17 лютого 2016

Натхнення з Скрапочка від Валі Freedom

Всім привіт! 
Сьогодні з вами я, Валя Freedom. Хочу показати, що я підготувала для нашого спонсора, українського виробника чіпборду Скрапочка
У мене вийшли блокнотики - двійнята)). Блокнотики формату А5, коптська палітурка, всередині зістарені кавою сторінки, частина з яких проштамповані.
Ідея для декору виникла після фарбування чіпиків Фотоплівка чорним медіумом. Захотілося чогось легкого і контрастного. Я взагалі люблю, коли обкладинки на блокнотах\альбомах з максимально плоским декором, щоб було зручно користуватися блокнотиками і зберігати їх.

Так чіпи виглядають на сайті виробника


 А так вже в справі
Мені чіпи дуже сподобалися! На мій погляд оптимальний розмір! і товщина для цього дизайну та, що треба! Саму дизайнерську посилку від Скрапочки я показувала тут, і частина чипиков вже використовувала для панно, але залишилося ще так багато!! Так що чекайте в недалекому майбутньому ще як мінімум пару альбомів))

Гарного вам настрою!
 
Ваша Валя, Freedom

Немає коментарів:

Дописати коментар