10 лютого 2016

Ранкового натхнення! Надихає Вензелик!

Доброго здоров`ячка вам, наші читачі!!! На зв`язку Gyravlick!
Пропоную вам роздивитися та, якщо хочете, надихнутися з нашим спонсором - виробником чипборду та виробів з дерева- магазином "Вензелик")) ну, і зі мною))
В   мене сьогодні три листівки і три приклади. Поїхали?
 
Ось, яку красу мені прислали. Я в захваті! Дякую!!!!!!!!!!

До Дня закоханих, а може і на весілля така листівка.Хочу зауважити, що я неімовірно люблю чипборд аля-натюрель, але завжди покриваю його глосі, можна і лаком. Так чипборд довше збережеться.
Використала ось це сердечко

Наступна, як на мою скромну думку, дуже жіночна листівка. Може до Міжнародного жіночого Дня, а може і на День народження. 

Використала вензель
Вензель 

Листівка- класика. На будь-який привід. Тіфані люблять майже всі. Чипборд я покрила мелованими чорнилами,зверху глосі.

Ось такий набір вензелів
Сподіваюсь, була корисною. Всього найкращого!!!


4 коментарі:

  1. Неймовірні листівочки! Дуже-дуже красиві!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Обожнюю Вензелик! в них чудовий чипборд, листівки вийшли дуже гарні

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, чипборд - єто,наверное,навсегда! И как мы без него раньше жили?
      Спасибо!!

      Видалити