10 листопада 2015

Фотозавдання №13 "Листопад"

Вітаємо вас, наші творчі бджілочки!

Ось так непомітно, і для мене особисто зовсім несподівано, настав уже й останній місяць осені - листопад! А це озаначає так багато: і теплі сімейні вечори, і тумани, і дощі, і перші приготування до новорічних свят, і підсумки, і мрії, і...
Ось і наше наступне завдання ми присвятили саме цьому і просимо вас показати на ваших фото, що для вас означає листопад. Це таке собі завдання-асоціація і ми надіємось, що воно вас надихне на сміливі експерименти та душевні фото)

А ось яке чудове фото, та ще й поезію, підготувала для вас наш запрошений дизайнер:

Semklita

                                       Кольорова серенада
Восени у листопаді
дощ у сонця на заваді,
бо збираються в отари
волохаті мокрі хмари.
Ходять сутінки у свиті,
сірим мороком налиті,
та розкинули капкани
у траві густі тумани.
Для сумного листопаду
друзі склали серенаду.
Чітко ритми барабани
в срібний дощик для туманів.
Жовтий клен вітав з поклоном,
листя падало із дзвоном.
В подарунок падолисту
вітер хмари гнав зі свистом.
Крізь туман, дощів завісу
сонце вибралось з-за лісу.
Серенаду підхопило
і барвистою зробило.
Сірі сутінки заграли,
наче скрипки та цимбали.
Всі співали листопаду
кольорову серенаду.


І листопадове натхнення від нашої команди:



 

 

 Я не люблю осінь. Справді. Може  то сумні спогади, може атмосфера, але на даний момент в мене так. Єдине, що радує мене восени - це дощ та листя, особливо, коли я бачу, як воно опадає, а ще, коли їде автомобіль, а воно за ним підіймається. Тому таке фото: красиве листя та мокрий асфальт.


От для мене листопад - це багато щастя із такою приємною ноткою суму! Це цікаві роздуми, нові ідеї, спокій, радість. А ще - це неймовірні драматичні заходи сонця! Такі бувають тільки восени! 



Чекаємо Ваші листопадові фото до 09.12.2015 р.!

З любов'ю

команда АртКлубу!







Немає коментарів:

Дописати коментар