02 жовтня 2015

Натхнення від спонсора - Фабрика Декору

Здоровенькі були, наші любі читачі :)
Як життя-буття?
Сьогодні в нас до вас новеньке натхненнячко та порція робіт від нашої команди, яка вже дуууууже скоро їде до Львова  )
Також  ввечері нове завдання з серії "3-в-рядок"
В магазині "Фабрика декору"  з`явилися нові трафарети 



 Топпінги, чаруючі акценти для ваших робіт, лінійка яких розширилася. Використання хрустального ви побачіте нижче
Наразі до лінійки топпінгів входять:
кольоровий пісок
акрилові пластівці  
топінг кришталевий

Наталія Міщенко
Жіночна листівочка з паперу  "Старинный романс"

Чудовий альбом з використанням заготовки та паперу від ФД:

Цей місяць у мене пройшов під гаслом: "Ні дня без Фабрики декору!" Тому і робіт буде багато)))




Також  Стеклянные капли (Дропсы). Прозрачный виконують в цьому конверті роль капельок роси, і ще ними заповненні серця. Також тут є акценти з Жидкий жемчуг БЕЛОЕ ЗОЛОТО



 В цій сторінці на основі я використала Текстурная паста с песком. БелаяТрафарет «Треугольнички»Аква-спрей "Мятная свежесть"Аква-спрей "Голубые мечты"Аква-спрей "Солнечное утро"Аква-спрей "Коралловый риф"Спрей хамелеон "На дне океана"Акриловая краска "Деко акрил". НебесныйАкриловая краска "Деко акрил". Лесная зелень,  а напис-чіпборд покрила Эмалевые капли-бусины (Дотсы). Лимон, ефект вийшов чудовий, напис став об'ємний та блискучий!


Також цього разу я випробовувала три нові продукти для себе: акрилові пластівці, пудри та акрилові фарби. Розкажу про враження від фарб: вони мають м'яку консистенцію, не густі, але й не рідкі, дуже гарно змішуються між собою та іншими фарбами (я пробувала їх змішувати навіть із спреями та рідкими дотсами!). Їхні кольори дуже приємні та чисті, а при висиханні вони стають матовими, що мені дуже подобається! 

А на рожеві лінії, поки фарба ще не застигла, я нанесла Перламутровая пудра РОЗОВАЯ. Троянда стала ледь об'ємною і засвітилася! А біля написи я поставила капельки Жидкий жемчуг БЕЛОЕ ЗОЛОТО

І ще про пудри та акрилові пластівці. Стосовно пудр, то я для себе спробувала три способи їх нанесення: тонувати папір, вгрунтовувати їх у фарбу чи текстурну пасту або змішувати із ними. 
Ось в цій листівці я Перламутровую пудру РОЗОВУЮ і Перламутровую пудру ИЗУМРУДНУЮ пальцями втонувала в акварельний папір, а щоб пудра трималася, зафіксувала її Жемчужным спреем "Белый жемчуг". Вийшло ну дуже ніжно)))


А в цій листівці я фон покрила грунтом і посипала тими ж пудрами, зафіксувала спреєм: Аква-спрей "Английская роза". Нанесла Текстурну пасту с песком. Белую, її знову ж таки посипала пудрами і втиснула у неї Акриловые хлопья. Зеленый.





А ось в цьому блокноті я використала напевне всі свої запаси!
Використанні матеріали: Текстурная паста с песком. БелаяТрафарет «Листочки-ажур»Трафарет «Птицы на проводе»Аква-спрей "Мятная свежесть"Аква-спрей "Английская роза"Аква-спрей "Голубые мечты"Аква-спрей "Солнечное утро"Аква-спрей "Апельсиновый нектар"Аква-спрей "Крепкий кофе"Аква-спрей "Черная ночь"Жемчужный спрей "Ледяной винтаж"Жемчужный спрей "Белый жемчуг"Спрей металлик "Золото"Спрей хамелеон "На дне океана"Спрей хамелеон "Имперский пурпур",


 Тут ви можете бачити як я на Текстурну пасту с песком. Белую наклала Акриловые хлопья. Солнечный, і вийшла осіння доріжка, всипана пожовклим листям))

 Didideira
 Я давно хотела сделать для себя "Мамины сокровища", вот только идея была - сделать что-то нестандартное и непривычное.., решение пришло когда я увидела деревянный комодик, и меня осенило!)

 
 Вид с разных сторон...

 
Небольшое дополнение - стеклянный пузырек с 
собранными камушками (на память)

  Использовала - дропсы цвет "голубой".

Второй арт-декор - лошадка-качалка)
Лошадку делала в дополнение к комодику) 

 Вид с обратной стороны)
В работах использовала: покрытие "Гессо", текстурную пасту, прозрачный медиум, спрей металлик "Джинс", спрей металлик "Салатовый с золотом", аква-спрей "Яркая бирюза", аква-спрей "Весенняя листва", аква-спрей "Яркий подсолнух", аква-спрей "Апельсиновый нектар".

Gyravlick
В мене вже дууууже давно лежала ось така некрасива рамочка. Я не знала, що з нею робити. А тепер в мене повно всього від Фабрики декору. І робити я можу все, що хочу) Тож, я взялася до роботи.
Спочатку нанесла гессо, він висохнув - нанесла білу текстурну пасту , далі щедро посипала  кришталевим топінгом
Далі діло за спреями .
Все це в мене висохло. І я додала акцентів фарбами, акриловими пластівцями, та чіпбордом.А ще нанесла спрей металлик "Небесный с золотом".

 

 Freedom
В основе альбома лежит коллекция бумаги "Розовый сад". Этот альбом я делала в подарок на юбилей. 25 сентября маме моего мужа исполнилось 60. Но в это невозможно поверить! Она очень активный, жизнерадостный человек и красивейшая женщина!! Как бы я хотела так выглядеть в аналогичном возрасте!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Использовала:
Набор скрапбумаги "Розовый сад", 30 Х 30 см, Медиум акриловый. Белый, Цветная текстурная паста. ОливкаТекстурная паста с песком. БелаяТрафарет «Листочки-ажур», Трафарет "Кирпичики средние"., Трафарет "Кирпичики крупные", Эмалевые капли-бусины (Дотсы). Лимон, Эмалевые капли-бусины (Дотсы). Оливка, Эмалевые капли-бусины (Дотсы). Бирюза, Эмалевые капли-бусины (Дотсы). Белый, Эмалевые капли-бусины (Дотсы). Черная ночь, Стеклянные капли с глиттером. Северное сияние, Клей "Glossy-эффект" 60мл, Клей "Универсальный 40"

Долучайтеся до наших актуальних завдань:
Фотозавдання №11 "Посуд"
"КРИЛАТІ ФРАЗИ" - "Книжки"
  "Моя країна" - завдання 12 - Поштове 
До зустрічей!  Натхнення вам та доброти!!!


4 коментарі:

  1. Ах! Аж слова закончились после этого поста....я даже не знаю от чего больший восторг...

    ВідповістиВидалити
  2. Яка краса!
    А новы зимові трафарети суперові!

    ВідповістиВидалити