06 листопада 2014

Натхнення від спонсора. «Скрапбукінг з Євгенією Курдібановською»

Привіт усім рукодільницям. З вами Сіправська Надія, і на черзі у нас огляд продукціїї від чудового магазинчику «Скрапбукінг з Євгенією Курдібановською».Сьогодні хочу розповісти про моє власне знайомство з колекціями паперу від даного виробника.

Я познайомилась із папером досить не давно, але можна сказати впевнено, що закохалась у нього з першого погляду. Я дуже люблю квіти, ніжні дамські принти, і коли отримала папір із колекціїї "Мелодія дитинства", я була просто зачарована. Папір фактурний, досить цупкий, а квіти і ягідки просто неперевершені.
І ось яка листівка в мене получилась:
У зовсім іншому стилі виконано колекцію паперу "Веселка". Листи невеличкі за розміром, але також фактурні і кольори чудові, з плавними переходами. 
Ну і звичайно не втрималась і також зробила листівочку:

 А вот какая открытка получилась у меня из набора "Шебби"


А ще, зовсім недавно поповнився асортимент дерев'яного декору - ці милі штучки стануть чудовим доповненням до ваших робіт:

Поки що це все, обов'язково беріть участь у наших завданнях. І спонсором серії завдань "3-в-рядок" є магазинчик «Скрапбукінг з Євгенією Курдібановською», який надає в якості призу чудові набори паперу.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар