14 вересня 2014

Рукодільне завдання "Віра, Надія, Любов"

Вітаємо, вітаємо Вас, любі читачі нашого блогу!!!

Ось ви вже познайомились з нашою новою командою, роздивились наш новий дизайн, хтось вже записався на нашу солоденьку цукерку. А хто ні - то чого ви чекаете?!?
А зараз настав час оголосити наше перше завдання!

Віра... Надія... Любов... Ці слова зараз, як ніколи, актуальні для нашої країни. Адже всі ми Любимо нашу рідну квітучу і співочу неньку Україну... Всі плекаємо Надію, що незабаром на її жовто-блакитних просторах, неосяйних нивах та містах настане Мир... Всі ми Віримо, що вона розквітне, розправить крила та буде процвітати на радість нам - її дітям...


Тож, нашим першим завданням буде зробити роботу в будь-якій рукодільній техніці, в яку ви вклали ці поняття.  Це може бути листівка до дня іменин, сторінка про любов до мами, або рушник, вишитий з надією про мир в Україні. 

А наша нова команда підготувала для вас свої роботи, сповнені Віри, Надії та Любові:


Что может быть выше любви? Что может быть прекрасней? Есть ли в жизни что-то более широкое, поэтичное, что-то, о чём люди вот уже много тысяч лет не прекращают говорить? Любовь делает нас людьми, любовь позволяет нам раскрыть  в себе самые различные качества. Любите, раскрывайтесь, без этого вы не почувствуете вкуса жизни…


Из материалов были использованы текстурный картон, скрап-бумага, польские и тайские цветы, деревянный чипборд, гессо и трафарет, два вида кружева, полубусинки, акриловая краска, два вида микробисера.

kukusya
У мене для завдання склалась листівка.
Листівка про НАДІЮ. Надію на мир... Надію на розквіт нашої держави... Надія Є!



Джульєтка
Мені здається, що кожна молода, закохана пара, яка стає на весільний рушничок , стає на нього із Надією, із Вірою у своє щасливе сімейне майбутнє. І що їхнє життя буде сповнене кохання та ніжності. І цей конвертик для привітання ще раз нагадає їм про їхній щасливий день, сповнений великою кількістю мрій та побажань!



Sipravsjka Nadija
Свято Віри, Надії і Любові завжи було моїм святом, якого я з нетерпінням чекала. Цього року я його по-особливому чекаю і дуже сподіваюсь, що воно принесе із собою спокій і мир. Для мене втіленням Віри, Надії і Любові, перш за все, є мій синочок, тому щоб показати всю ніжність почуттів, зробила такий Shadow Box. Розмір 20*20 см, із прикрас використала: власні квіти, ліпнину, мереживо, бусинки. Також використала чіпборд від магазину Вензелик: надпис "Наш синочок" і дитячий візок.


Я б сказала, що любов - двигун прогресу! Бо тільки з любов'ю ми можемо творити, радіти, ділитися з іншими, усміхатися та й взагалі жити! Любов пронизує нас завжди і у всьому! Моя сторінка про любов до моєї сім'ї! І хоч я уже будую свою, мої батьки та братик залишаються моєю опорою та підтримкою, за що я їм безмежно вдячна!
Бережіть близьких і любіть, постійно любіть!

Я зробила листівку до дня іменин для нашої вчительки з дошкільної групи. Мій син дуже її любить та вже сумує. Сподіваюсь, ми зможемо зустрітись та привітати її на свято.

Сімейні цінності, як ніколи, ми зараз почали цінувати. Я зробила сторінку про батьківську любов. Хочеться інколи повернутись в той час, коли ти була маленькою дівчинкою, коли ти не знала страшного слова - війна, і єдиною трагедією для мене було розбите колінко або просто страшний сон, і все одразу минало, коли тебе тато брав на ручки. 

Приз до цього завдання надає спонсор нашого блогу

і це буде сертифікат на 50 гривень на покупку товарів  для скрапбукінгу від виробника Lesia Zgharda

Тож, ми з нетерпінням чекаємо Ваших рукодільних робіт до 13 жовтня!




2 коментарі: