08 травня 2014

Фотозавдання №4 "Весна! Весна в п'янкім цвітінні..."

Вітаємо наші любі читачі та гості нашого блогу!
Настав час нашого наступного фотозавдання!

На дворі весна розфарбувала дерева та галявинки усіма барвами веселки. В повітрі витає пянкий аромат квітучих дерев та квітів!
Я дуже люблю цю пору, коли навколо все квтне та зачаровує! А тому ми вірішили наше наступне фотозавдання присвятити цій магіїї природи!


Наші дизайнери не змогли стриматись та зробили по декілька фото улюбленних квітів:

Роботи запрошеного дизайнера



Роботи нашої дизайн команді:
Lida_M

Танюшка Данько
opko
гора Парашка
тюльпані в маминім саду

Катя
Улюблені квіточки


На фото я "натуральна" :) Моя весна


Весна прийшла у місто!!!

А яка вона, ваша весна?!?
Чекаємо на ваші фото до 8.06

А також, нагадуємо, що ми набираемо дизайнерів в нашу команду! Чекаемо на ваші заявки 




3 коментарі:

  1. Хотела поучаствовать, но видимо опоздала(

    ВідповістиВидалити
  2. И результатов нет! Или я не нашла? Девчоночки, подскажите!

    ВідповістиВидалити
  3. Я тоже хочу спросить про результаты, что-то не могу найти(((

    ВідповістиВидалити